☆هدیه خدا☆

تولد صبا

1394/5/24 11:08
نویسنده : ♡مامان عاشق♡
122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته نازم محبت

بازم اومدم تا چند لحظه ای رو با حرف زدن با تو  شاد باشم بغل عزیزم دیروز تولد صبا جون (دختر رویا جون  دختر خالم) بود خیلی تولد خوبی بود صبا جون و  مامان گلش خیلی خوشکل شده بودن  وای باور نمیکنی چقد دلم میخواست تو هم بودی و من برات بهترین تولد میگرفتم 

 من شده بودم مجلس گرم کنشون رقصیدم و شاباشم جم کردم ولی دوس داشتم تو باشی و با تو برقصم ...

و بعدشم همه شاباشارو بدم به تو ...

کیکشون باب اسفنجی بود عکس گرفتم تو گوشیم هست ولی آپلود نمیشه که بزارم اینجاخطا با بستنی و ژله شربت و میوه و شیرینی و ... پذیرایی شدیم  صبا جون به همه بچه ها کادو داد که ماژک رنگی بود  به یوسف (برادر زام)هم داد ضمنا یوسف تولد و گذاشته بود رو سرش اینقد رو سر و صورت بچه ها برف شادی ریخته بود که نمیتونستن چشاشونو باز کنن

خلاصه اینکه روز خوبی بود  امیدوارم این روزا رو ما هم تجربه کنیم

به امید اون روزا

                                

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)