☆هدیه خدا☆

تقدیم به مامان گلم

1394/6/31 11:29
نویسنده : ♡مامان عاشق♡
119 بازدید
اشتراک گذاری

خلق مادر زیباترین هنرمندی خداست 

مادر !

جوانیت را با بچگی هایم پیر کردم 

مرا به موی سپیدت ببخش مادر!!!

دستان پر مهرت را بوسه باران میکنم مادر !!!

مامان گلم 

کاش میشد منم مثل تو باشم 

 دلسوزی های تو رو داشته باشم 

از خود گذشتگیهات که حد و اندازه نداره رو داشته باشم 

کاش مهر و محبتت تو رو داشته باشم 

ولی نه، محال است 

پاکی تو رو داشته باشم 

مامان جون خیلی شرمندتم نتونستم اونی باشم که تو میخواستی 

نتوستم تو رو به رویاهای خیالی که با من ساخته بودی ببرم 

ولی باور کن 

تمام تلاشمو کردم و باز هم تلاش میکنم  ...

مامان جون کف پاهایت را میبوسم نه به خاطر اینکه بهشت زیر پای مادران هست 

به خاطر قدم هایی که برای من ورداشتی ... مامان جون خیلی دوست دارم 

 

           قلب از دوستای گلم میخوام که نظرشونو در مورد مامانشون بزارنقلب

پسندها (4)

نظرات (1)

محجوب بانو
7 مهر 94 13:10
سلام عزیزم انشالله خدای مهربون همیشه همه مامان ها رو حفظ کنه