☆هدیه خدا☆

یوسف و یسنا

1394/7/26 11:13
نویسنده : ♡مامان عاشق♡
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چراغ زندگیم 

دوس دارم این چند روزم زودتر بگذره و یسنا (برادر زادم ) به دنیا بیاد دیروز 

زنداداشم رفته بود سونو گرافی آقا دکی گفته وزنش 2،800 میتونی بستری شی 

یا بموونی تا دردت بگیره وزن بچم بیشتر بشه موند تا تقریبا دو هفته دیگه تازه 

دکی گفته که چشاش درشته پس لابد شبیه باباشه 

این روزا یوسف که داداش یسنا میشه همش بهم میگه عشقم منم همینطور یه بار 

هلنا و یوسف اومده بودن خونه ما من به هلنا م گفتم عشقم ...یوسف قیامت کرد 

که عشق منی چرا به اون گفتی عشقم خلاصه بعد کلی گریه آرومش کردم ولی 

واقعا همچین بغلم میکنه بوسم میکنه که عشقش ثابت میشه ...یه بارم که براش 

یه سری اسباب بازی خریده بودم و بهش گفتم چون پسر خوبی بودی برات جایزه 

خریدم  دیگه عادت کرده هر روز زنگ میزنه که عمه امروزم پسر خوبی بودم جایزه 

چی خریدی ... خلاصه اینه سعی میکنم چیزایی بگیرم براش ... راستی برا یسنا 

جونم یه شال و کلاه صورتی خیلی لطیف و ناز با یه جوراب سفید خوشمل خریدم 

                  بچه ها معجزه خدا هستن 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سهیلا
26 مهر 94 15:14
موافقم، بچه ها معجزه خدا هستن