☆هدیه خدا☆

یه خبر دیگه

1394/8/9 9:51
نویسنده : ♡مامان عاشق♡
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکلم 

خوبی نازنینم ؟! من خوبم هرچند با نداشتن تو برام سخته که ولی به امید داشتنت 

نفس میکشم  فردا یسنا زمینی میشه و میاد پیش ما از طرفی مامان هلنا

(زنداداشم )بارداره کلی ذوق کردیم هلنا م میدونه من عشق بچه هستم اومده پیشم 

که به صورت محرمانه و در گوشی خبرو  بده "عمه جون گوشتو بیار "بعد خیلی

آهسته گفت "مامانم تو شکمش نینی داره " بعدشم منو خیلی محکم بغل کرد کلی

ذوق کردی هلنا دوس داره دختر باشه  منم  حدس میزنم دختر باشه تا ببینیم چی

پیش میاد  

من 5 تا خواهر زاده و برادر زاده دارم و همه رو قبل از تعین حنسیت حدس زدم

تازه بامادر شونم شرط بندی میکردم و تا حالا همشون درست بوده و حالا ببینیم

این چی میشه ...

امیدوارم همه مامانا از بودن در کنار گلهای بهشتی که خدا بهشون بخشیده

شاد و خوشحال باشن و قدر تک تک لحظه ها رو بدونن

من که چشیدن این لحظه ها محرومم  ... 

پسندها (3)

نظرات (0)