☆هدیه خدا☆

یواشکی های منو دخترم

1394/9/7 16:29
نویسنده : ♡مامان عاشق♡
224 بازدید
اشتراک گذاری

 دوس دارم یواشکی زیر گوشت بگم دوست دارم و بگی چی مامانی 

بازم تکرار کنم ...

دوس دارم یواشکی از پشتت بیامو یهویی بترسونمت و ذوق کنیم 

دوس دارم یواشکی برات خوردنی های خوشمزه که تو دوس داری درست کنم 

هر موقع دلت خواست برات کیک درست کنم تولد بگیرم که هم دخملم 

خوشحال باشه هم اینکه  من یاد روز تولدت بیفتم  ..

دوس دارم یواشکی کشوتو پر از لباسای رنگارنگ بکنم وقتی میبینی اسیر برق 

چشات بشم دونه دونه بپوشی جلو من قر  بدی و من عشق کنم بعدشم بری جلو 

آینه یه دل سیر با خودت خوش باشی 

وای تو بزرگ شدی یواشکی از خاطرخواهات برام میگی ... اون وقت من میدونم 

باهاشون چیکار کنم ... مگه به همین راحتی پاره تنمو به کسی میدم 

باید از هفت خان بگذره تا به تو برسه خورشید زندگیم 

               کاش بودی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)