☆هدیه خدا☆

بعد از مدت ها یه خبر خوب

1394/6/18 12:33
نویسنده : ♡مامان عاشق♡
112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه نازم 

این اواخر خیلی خبرای ناراحت کننده شنیدم ... ولی بالاخره یه خبر خوبم به پست ما خورد 

دیشب سحر (خواهرم )جواب کنکورش اومد و دانشگاه علوم پزشکی شهر خودمون قبول شد  خیلی خوشحال 

شدم و کلی ذوق کردم ...

خوشکلم دیگه پیش خاله جونی باید نکات پزشکی و بهداشتی رو رعایت کنی وگرنه از دستش خلاصی نداری همین طوریشم 

یه دکتری بود واسه خودش از بس که تذکر میداد بهمونچشمک

عزیزم ببخش که من کم میام  و خیلی کم برات مینویسم آخه سر کارم میرم و همش امتحان و آزمون و ...داشتم ولی از این به  

بعد سعی میکنم فعالتر باشم

.چند روز هلنا  (برادر زادم) رو ندیدم خیلی بیشتر دلتنگم آخه هلنا خیلی با محبته اینقد محکم بغلم میکنه

منم حس میکنم واقعا دختر خودمه و آرومتر میشم   

                                           قلب عزیزم خیلی دوست دارم خییییلی لبخند

پسندها (2)

نظرات (0)